Jak vrátit nebo reklamovat zakoupené produkty ?

1) Zakoupený softwarový produkt nefunguje.

V případě, že software opravdu nelze aktivovat, zašlete nám vyplněný reklamační protokol na emailovou adresu: info@ProSoftware.cz , dále připojte screenshot s chybovou hláškou, produktový klíč, který nelze aktivovat a fakturu k zakoupenému software.

 

2) Pro zákonné vrácení produktu ve stanovené lhůtě

Jakýkoliv u nás zakoupený produkt lze vrátit a obdržet zaplacenou částku zpět. Tato možnost je omezena na 30 dnů ode dne doručení produktu.Pokud si přejete vrátit jeden nebo všechny vaše produkty, vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy.

Reklamace řešíme v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace tak, jak nám ukládá zákon.

Často kladené otázky

Jak dlouho tento proces potrvá?
Reklamace bude vyřešena nejpozději do 30 dnů (obvykle ale do 5 prac. Dní) od data přijetí dokumentu, pokud se obě strany vzájemně nedohodly na době delší. Předpokladem je, že budou poskytnuty všechny informace, které umožní rychlé zpracování reklamace. To je podmíněno správně vyplněným formulářem a konzultací s naší zákaznickou podporou.

Budu o změně stavu mé reklamace informován?
O jakýchkoliv změnách vás informujeme e-mailem. Přísně dodržujeme postup reklamace a snažíme se každou reklamaci vyřešit co nejrychleji je to možné.